شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

ورزش سرا

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

تابلوسازی لایت باکس

تابلوسازی لایت باکس



مسلما هنگامیکه به نمایشگاه‌ها و مراکز تجاری می‌روید، با تابلوسازی هایی مواجه شده‌اید که در قالب یک جعبه یا همان باکس هستند و با توجه به طرح بی‌نظیری که دارند، با نورپردازی حرفه‌ای، تمام توجه شما را به خود جلب کرده‌اند! این تابلو ها، همان تابلوسازی لایت باکس هستند. در واقع تابلوسازی لایت باکس سازه‌هایی در قالب یک جعبه هستند که در اکثر نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، سالن‌های اجتماع و سالن‌های کنفرانس مورد استفاده قرار می‌گیرند. ما قصد داریم در این مقاله، تمامی آنچه در ارتباط با لایت باکس است را برای شما مخاطبان عزیز و محترم ارائه دهیم. پیشنهاد ما اینست با ما تا پایان این مقاله کاربردی همراه باشید.



تابلوسازی لایت باکس


تابلوسازی لایت باکس به تابلوهایی گفته می‌شود که در قالب یک جعبه از نوع آلومینیوم، چوب ام دی اف و یا پلکسی ساخته می‌شود و با یک نورپردازی کاملا متفاوت و حرفه‌ای که از پشت لایت باکس تابیده می‌شود، تاکنون توانسته،نقش این تابلوها را در میان تمامی کسانی که حتی برای یکبار از تابلوسازی لایت باکس استفاده کرده‌اند، بسیار پررنگ نماید. تابلوسازی لایت باکس از سه جزء نورپردازی، قاب و طرح تشکیل شده است. نور تابلوهای لایت باکس توسط مهتابی و یا لامپ LED تامین می‌شود، قاب این سازه نیز به سه صورت آلومینیومی، ام دی اف و یا پلکسی است و طرح نیز به اینصورت است که یا به طور مستقیم بر روی طلق شیری چاپ می‌شود و یا ابتدا بر روی استیکر چاپ می‌شود و سپس بر روی طلق شیری چسبانده می‌شود.در واقع کلیه‌ی برندهای موجود برای تبلیغات خود در اکثر فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها از تابلوسازی لایت باکس استفاده می‌کنند. چرا که این قبیل تبلیغات با توجه به هزینه‌ی مناسب و تاثیرگذاری تابلوهای لایت باکس در نظر مشتریان، توانسته نقش بسزایی را در معرفی برند آنها ایفا نماید. تابلوهای لایت باکس بهترین گزینه برای تبلیغات فضاهای بسته از قبیل: مراکز تجاری، نمایشگاه‌ها و فروشگاه هاست.



کاربرد تابلوسازی لایت باکس


همانطور که گفتیم تابلوسازی لایت باکس امروزه یکی از مدرن‌ترن و جذاب‌ترین نوع تابلو های تبلیغاتی است که با توجه به ساخت، بهترین گزینه برای استفاده در فروشگاه‌ها، سینماها، رستوران‌ها، مراکز تجاری، نمایشگاه‌ها و فضاهای بسته می‌باشد. لایت باکس‌ها جلوه‌ی متفاوت و خاصی دارند و حتی در شب نیز با توجه به نورپردازی ویژه‌ای که از خود ساطع می‌کنند بسیار چشمگیر هستند و در همان نظر اول، مخاطب را به خود جلب می‌کنند و در کل یک نمونه از تابلوسازی پرطرفدار می‌باشد. اگر شما نیز قصد دارید اولین تبلیغات برند خود را آغاز نمایید، چه ایده ای بهتر از تابلو سازی لایت باکس!


بیلبوردها در تابلوسازی

بیلبوردها در تابلوسازی


1. شما نمی توانید از آن فرار کنید!

آمریکایی ها امروز بیشتر وقت خود را صرف وسایل نقلیه خود می کنند. اکثر آمریکایی ها در اتومبیل خود به طور متوسط بیش از 15 ساعت در هفته را می گذرانند. تابلوسازی بیلبوردهای بیرونی در مواجهه با مصرف کنندگان در حالی که آنها در وسایل نقلیه خود هستند، تاثیر گذار هستند.


2. مقرون به صرفه است.

تابلوسازی تبلیغاتی در فضای باز یکی از مقرون به صرفه ترین انواع تابلوسازی تبلیغاتی در بازار است. اکثر بیلبوردها و تابلوسازی های بنری با هزینه کمتر از یک پوند تبلیغ می شوند و باعث می شود که مردم تبلیغ شما را بینند. شکل های دیگر تابلوسازی قابل مقایسه با این نیست.

3. امکانات طراحی نامحدود در تابلوسازی بیلبود

ما می توانیم تعدادی از مدل های فتوشاپ یا طرح های نمونه در این نوع تابلوسازی ارائه دهیم و خلاقیت شما می تواند بقیه را انجام دهد! امکانات طراحی در تابلوسازی بیلبوردها بسیار نامحدود است.



4. نگه داشتن سرمایه و چندبرابر کردن آن

تابلوسازی تبلیغاتی در فضای باز نه تنها تبلیغات و تبلیغات رسانه ای را از بین می برد، بلکه بازدهی بالاتری در سرمایه گذاری دارد و همواره سهم بازار را افزایش می دهد.

5. استفاده از فناوری های جدید در تابلوسازی بیلبورد

تابلوسازی تبلیغاتی بیرونی به طور پیوسته فناوری جدید را شامل می شود. با استفاده از بیلبوردهای دیجیتال، صنعت تابلوسازی تبلیغاتی در فضای باز حتی قدرتمندتر است. با رفتن به دنیای دیجیتال، این به ذهنیت های تکنولوژیکی ما احترام می گذارد.

6. قرار گرفتن در معرض دید عموم بصورت دائمی

تابلو سازی تبلیغاتی بیرونی برای مصرف کنندگان در دسترس است و در حقیقت برای شما 24 ساعته کار می کند.


7. انعطاف پذیری بالا

تبلیغات بیرونی نه تنها باعث انعطاف پذیری در طراحی و پیام رسانی می شود، بلکه با طراحی تبلیغات شما می توانید انعطاف پذیری زیادی در محل ارائه کنید.

8. قدرت تاثیر بالا

قدرت تاثیر تابلوسازی بیلبوردها بسیار زیاد است.

9. قدرت نفوذ بالا

حتی امروزه با آمازون و توانایی خرید آنلاین، اکثر آمریکایی ها از تجربه خرید اینترنتی لذت می برند. در نتیجه، تعداد قابل توجهی از خرید در راه خانه از محل کار، چه در بخش یا در فروشگاه های مواد غذایی اتفاق می افتد. این یک واقعیت است که مصرف کنندگان روز را صرف فکر کردن درباره چیزهایی برای خرید و همچنین ایجاد یک لیست و سپس متوقف کردن راه رفتن خانه به آنها می کنند. تابلو سازی آگهی شما می تواند موضوع بعدی در لیست هر شخص باشد!

10. فرکانس بالا

فرکانس و تکرار، زمینه های کلیدی است که هیچ چیزی مانند تابلوسازی تبلیغاتی در فضای باز ، آنرا فراهم نمی کند.

صنعت تابلوسازی

صنعت تابلوسازی


صنعت تابلوسازی نقش بسیار مهم در زیباسازی محیطی دارد. صنعت تابلوسازی یکی از ابزارهای ارتباط افراد در یک جامعه است. تابلوهای ساخته شده در شهر را نگاه کنید، به طرز روشنی به صورت کاربردی در محیط ها و شهر ها نشان می دهد که تاثیر بالایی روی روحیات افراد دارد. طراحی گرافیکی زییا در تابلوسازی و استفاده از ابزار مناسب برای ساخت تابلوها دو مساله ای هستند که در کنار یکدیگر و با هماهنگی که با هم ایجاد می کنند باعث به وجود آمدن ترکیب بندی عالی در تابلوسازی برای تلقین پیام دیداری می شوند.



تابلوسازی هر تابلو تشکیل شده از یک طرح با سه مولفه تصویر ، نشانه و نوشته، که این مولفه ها قادرند با همدیگر به منزله یک طرح واحد ، منتقل کننده پیام باشند و یا به صورت متمایز از هم نقش ایفا کنند. کاربرد آنها به طور ترکیبی یا متمایز ، با توجه به شرایط پیام رسانی در تابلوسازی مهم می گردد. در هر مکان یا پیام تابلو سازی فقط منوط به تصویر و یا ترکیب با دقت و با مهارت از تصویر و نوشته می تواند باشد. نوشته به منزله محل کلمه ها و تصویر به منزله یک اثر خطی است.


تابلوسازی چلنیوم از ماده ای ساخته شده که تابلو را در برابر هر گونه زنگ زدگی محافظت می کند. کسانی که به دنبال زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر تابلوهای خود هستند، و یااینکه در امور صنعت تابلوسازی و تبلیغات خود وسواس دارند، بهتر است که تابلو سازی چلنیوم استفاده کنند؛ زیرا که آنها را به نتایج مطلوب خودشان می رساند. ضمنا توانسته اند کسب و کارشان را نسبت به رقیب هایشان رونق ببخشند و در کسب و کارشان موفق تر ظاهر شوند.


هدف از تابلوسازی تبلیغاتی اثرگذار،و هدف از تبلیغاتی اثرگذار تنها و تنها رسیدن به فروشی اثرگذار ، در زمینه کاری شماست. تابلوسازی در تبلیغات یک کار اضافی نیست؛ چرا که شما با داشتن تابلویی زیبا و مناسب می توانید مشتریان خود را همواره داشته باشید و جذب مشتری کنید.


یکی از نکاتی که می تواند امر تابلوسازی و تبلیغات کسب و کار شما را بهبود بخشد. این است که اغلب در همه تابلو های چلنیوم ، چلنیوم های اندازه و شکل تابلوسازی چلنیوم بایست به طور مستطیل کشیده عرضی انجام شود تا پرسپکتیو مناسبی را داشته باشد و تابلو چلنیوم واضح تر مشاهده شود. رنگ تابلوسازی بخشی مهم از اجزا تابلو سازی چلنیوم است. همانطوری که همواره گفته ایم اکثر تصاویر زیبا تابلوسازی چلنیوم از آن هایی است که با رنگ بندی استاندارد و جذاب تولید شده اند.


خدمات تابلوسازی

خدمات تابلوسازی



1. امروزه استفاده از خدمات تابلوسازی برای مانیتورهای پیام متحرک بسیار مرسوم شده است. قسمت اصلی مدار، یعنی نویسنده از 8 ستون عمودی و 6 ردیف افقی ساخته شده که در کل تعداد 208 عدد LED را دربرمی گیرد. تابلوسازی این مانیتور در خیابانهای شهر یا بالای درب ورودی مغازه ها برای تبلیغ یک آگهی ، جنس و محصول وجود دارد یا بر سر چهار راهها، برای هشدار دادن به رانندگان تعبیه شده اند.

2. تابلوسازی پلکسی گلاس بسیار زیبا هستند. و تبلیغات را به طور موثر انجام می دهند. زیبایی و جذابیت پلکسی گلاس خیلی زیادتر از تابلوسازی چلنیوم است. این ظاهر زیبای تابلوسازی پلکسی باعث شده که از همه ی تابلوهای دیگر در تبلیغات بالاتر باشد.

3. در تابلوسازی کامپوزیت انتخاب جنس و کیفیت کامپوزیت بسیار مهم است.در تابلوسازی کامپوزیت به علت تنوع رنگ ، سبک بودن ، مقاوم در برابر شرایط جوی و شکل پذیری خوب باعث شده که بیشتر تابلوسازی داخلی را مشتاق کرده از این نوع متریال به منزله قالب اصلی تابلو سازی بهره ببرند.

4. در صنعت تابلوسازی امروزه از بلوک های SMD برای روشنایی هر چه بیشتر تابلوسازی تبلیغاتی استفاده می شود. برای استفاده از این بلوک ها بایستی از ترانس استفاده کنیم. تا قابل اتصال به برق شهری شوند.


5. تابلو سازی گردان یا دایره ای ، برای تبلیغات اجناس برندهای گوناگون و یا کسب و کارها، در کنار خیابان یا پیاده رو به کار تعبیه می شود.. در تولید آن از مواد اولیه با کیفیت بالا بهره گرفته می شود. تابلوسازی با کیفیت مطلوب و قیمت های خوب ارائه می گردند. با توجه به تقاضای مشتری در ابعاد و اشکال گوناگونی ساخته می شوند.


6. تابلوسازی لترمکس از حروفی با لبه ای نرم و زیبا و در کمی از این لبه رویه ای شفاف کشیده شده که نظیر تابلوسازی های پلکسی گلاس ، نور از این ناحیه عبور می کند و باعث جذابیت هر چه بیشتر این نوع تابلوسازی می شود. حروف تابلوهای لترمکس ترکیبی از تابلوسازی چلنیوم و پلکسی گلاس است. در این تابلوها مانند چلنیوم و نئون، حروف پلاستیکی روشن هستند و از جنس پلکسی استفاده می کنند. همانند تابلوسازی چلنیوم در لبه های آن از آلیاژ آلومنیومی استفاده می شود. تفاوت تابلوسازی لترمکس با چلنیوم در این است که در میانه کناره های محفظه ای شیشه دورتا دور حروف کشیده شده که به آن نور می دهد که باعثشده زمینه تابلو سایه روشنی ایجاد شود.



7. در تابلوسازی با حروف برجسته به علت استفاده از لامپ های LED,SMD نوردهی فوق العاده زیبایی بوجود می آید. جنس حروف برجسته از استیل و آهن است.این حروف می تواند با ضخامت تا6 سانتی متر و در هر رنگی ساخته شود.حروف برجسته ی استیل می تواند به سه رنگ نقره ای طرح دار، نقره ای براق، و طلایی و نقره ای باشد.


روش های تابلوسازی و تبلیغات

روش های تابلوسازی و تبلیغات



شاید از خودتان بپرسید چگونه می‌توانید در کسب و کار خودتان با یک حرکت، یک تبلیغ موثر در جهت رشد و شناسایی خودتان انجام دهید! مسلما این حرکت بایستی از قبل تعریف شده باشد و با رعایت نکاتی مدیریتی، به یک تکنیک سازنده تبدیل شود. خوشبختانه رشد روزافزون تکنولوژی در روش های تابلوسازی و تبلیغات راه را برایمان هموارتر نموده، به گونه‌ای که با اندکی تیز بینی و تحقیق در بازار تابلوسازی و تبلیغات ایران، می‌شود غیرممکن‌ها را به ممکن تبدیل نمود. هدف از این مقاله این است که چگونه روش های تابلوسازی و تبلیغات را یاد بگیریم ، به روشی کاملا آسان و کاربردی ، اگر شما هم مدتی است به دنبال این موضوع هستید با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.





تابلوسازی و تبلیغات چه نقشی در معرفی شما دارد؟



ممکن است دچار تردید شوید و بگویید چرا باید روش های تابلوسازی و تبلیغات را یاد بگیریم؟ چرا هزینه‌های اضافی برای یک پیش بینی؟! باید بگوییم تابلوسازی در تهران هزینه نیست! بلکه مهمترین و ضروری‌ترین روش برای معرفی شما و برند تجاری شما در نزد اقشار مردم است. شما با تابلوسازی هزینه نمی‌کنید، بلکه برای اینده خودتان سرمایه‌گذاری می‌کنید. از این رو روش های تابلوسازی و تبلیغات در کسب و کار از حیاتی‌ترین روش‌ها محسوب می‌شود. فرض کنید، شرکت خود را راه اندازی کرده‌اید، اولین کاری که برای نشان دادن شرکت خود انجام داده‌اید چیست؟ مسلما یک تابلوسازی تبلیغاتی زیبا و بزرگ را به یک تابلوسازی سفارش داده و پس از دریافت، آن را بر روی درب شرکت خود نصب کرده‌اید! این همان تابلو سازی و تبلیغات است. شما با یک سرمایه‌گذاری، توانستید هویت خودتان را به نمایش بگذارید تا مردم و کسانی که قرار است با شما تعامل و همکاری داشته باشند، شما را ببینند. از این رو به تابلوسازی و کارهایی که در این زمینه انجام می‌شود دقت نمایید. به عنوان مثال، شما می‌توانید در عرض شش ماه با انجام تبلیغات محیطی، به هدفتان برسید، تابلوسازی تبلیغاتی بیشماری وجود دارند، از تابلو مغازه‌ ها گرفته تا بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی که هرکدام می‌تواند در هر مکانی به نوعی به معرفی هویت شما بپردازند. تبلیغات محیطی شیوه‌ای نوین و در حال حاضر بهترین تاثیرگذاری را دارد، ساخت تابلوسازی تبلیغاتی زبیا توسط تابلوسازی ، در گوشه و کنار شهر می‌تواند مشتریان بسیاری را به سمت شما سوق دهد.



کلام آخر



امروزه جهان، حول و حوش تبلیغات می‌چرخد، تبلیغات انواع مختلفی دارند، از تبلیغات رسانه‌ای گرفته تا تبلیغات محیطی و انواع تابلوسازی که هرکدام یک روش جدید و کاربردی برای شما به شمار می‌رود. بنابراین هیچوقت تاثیر تابلو سازی و تبلیغات را دست کم نگیرید. از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

تابلو مغازه


تابلو مغازه

مسلما با رفت و آمد در هر بخش از شهر، مجموعه‌ای متنوع و جالب از تابلوسازی را می‌بینید که یا به عنوان تابلو مغازه ها می‌باشند، یا شرکت‌ ها و یا فروشگاهها. تابلوسازی تبلیغاتی ، اولین حرف را در فروش می‌زند، اگر شما بر روی درب مغازه خود هیچ یک از انواع تابلوسازی را جهت معرفی خود استفاده نکرده باشید، هیچ زمانی دیده نخواهید شد، نه تنها دیده نمی شوید، بلکه شناخته هم نمی شوید. در واقع تابلو مغازه و تبلیغات و در کل تابلو سازی تبلیغاتی هزینه نیست، راهی برای رشد کردن است. در این میان تابلو مغازه از اهمیت بسزایی برخوردار است. ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با تابلو مغازه هایی که می‌توانید به عنوان یک نمونه‌ی منحصر به فرد در تابلوسازی تبلیغاتی مغازه خود از آن استفاده نمایید را برایتان بگوییم. با ما تا پایان این مقاله کاربردی همراه باشید.


انواع تابلو مغازه :

تابلو مغازه به طور کلی در انواع مختلفی از قبیل: تابلو سازی حروف برجسته یا تابلو چلنیوم ، تابلو فلکسی فیس ، تابلو ال ای دی ، تابلو استیل ، تابلو کامپوزیت و تابلوسازی فلز وجود دارند که شما با در نظر گرفتن مکان و بودجه، به انتخاب یک نمونه از این تابلو مغازه ها می پردازید.امروزه تابلوسازی حروف برجسته ( تابلو چلنیوم ) به دلیل نورپردازی ویژه‌ای که دارند در کنار حروف جذاب و برجسته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و اکثر افراد، برای تابلو مغازه‌ هایشان از این مدل تابلوسازی سفارش می‌دهند. مدل دومی هم که مورد توجه افراد زیادی می‌باشد، تابلو فلکسی فیس است، این قبیل تابلو سازی ها به دلیل اینکه می‌توان هر بار رویه فلکسی آن را تعویض نمود، پرطرفدار است و از طرفی نورپردازی در این تابلو سازی از داخل می‌باشد که حالت زیبایی را در شب به آن می بخشد. تابلوسازی ال ای دی نیز غالبا برای فروشگاهای زنجیره‌ای استفاده می‌شود و نمای ویژه ای به همراه دارد. حال بستگی به انتخاب شما دارد که چه نوع تابلو مغازه را می پسندید.

کلام آخر

تابلوسازی تبلیغاتی در انواع متفاوتی در تابلوسازی وجود دارند که شما بر اساس معیارهای خودتان آنها را انتخاب و سفارش می‌دهید. یادتان باشد از تابلو مغازه هایی برای سر درب مغازه هایتان استفاده کنید که واضح ، شفاف و از همه مهمتر زیبا باشند، تا در طول شبانه روز به خوبی در نظر افراد بیایند. اگر خودتان کار طراحی را انجام می‌دهید حتما از زمینه‌های منحصر به فرد، روشن و رنگ‌های هماهنگ شده استفاده کنید و اگر تابلوسازی‌ ها اینکار را انجام می‌دهند، انتخاب رنگ‌های شاد و مناسب را به آنها یادآوری کنید. از اینکه تا این بخش از مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

www.google.com

1